HERROEPINGSRECHT

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van uw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

  • Tijdens deze termijn moet u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking.
  • U mag het product slechts in die mate uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.
  • Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
  • Het product degelijk verpakt dient te zijn in de originele verpakking met een omdoos.
  • Indien u besluit om gebruik te maken van uw herroepingsrecht, dient u het product met alle geleverde toebehoren en – indien mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons te retourneren. Gelieve de originele verpakking te behouden. Als het product beschadigd is geraakt of de verpakking meer beschadigd is dan nodig is om het product te proberen, behouden wij ons het recht voor om een waardevermindering in rekening te brengen. Zorg er daarom voor dat u het product met zorg behandelt en goed verpakt wanneer u het retourneert.

  • Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat BootPlus.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen.
  • Ongefrankeerde pakketten worden door ons geweigerd.
  • Als u niet zorgvuldig met het product omgaat en het product is hierdoor beschadigd, dan bent u aansprakelijk voor de waardevermindering van het product.
  • Indien wij genoodzaakt zijn het product te voorzien van een nieuwe verpakking, zullen wij de kosten daarvoor aftrekken van de creditering.

Om gebruik te maken van dit recht, logt u in op uw account en gaat u naar: Geschiedenis en details van mijn bestelling. Vervolgens kiest u de juiste bestelling en klikt u op: Details. Wanneer u naar onder scrolt ziet u het kopje Retour sturen.

Wij zullen vervolgens het verschuldige bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten. Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel als u heeft gebruikt, tenzij u instemt met een andere betaalmethode. De terugbetaling is voor u kosteloos. Voor verdere vragen kun je natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice

Heeft u hierover vragen kunt u deze natuurlijk altijd stellen aan onze klantenservice.

Heeft u een gastaccount? Om dan gebruik te maken van dit recht kunt u hier het HERROEPINGSFORMULIER downloaden, welke ingevuld met de retourzending moet worden meegestuurd.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar onlineverkoop@aquaservice.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.