Volg ons op Facebook

 

 

Geachte relatie,

 

Gezien de nieuwe situatie omtrent het coronavirus berichten wij u het volgende. Bij Aquaservice heeft de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers de hoogste prioriteit. Daarom hebben wij de volgende extra maatregelen getroffen in onze bezorgprocessen en in onze vestiging.

Maatregelen ten aanzien van bezorging (BootPlus):

Hoewel wij alles in het werk stellen u te beleveren volgens het afgesproken leverschema, zijn de vervoerders mogelijk genoodzaakt routes aan te passen. In dat geval zullen wij u tijdig op de hoogte stellen van eventuele vertragingen.

Maatregelen in onze vestiging:

Onze vestigingen blijven open volgens de reguliere openingstijden. In onze vestiging staat bij binnenkomst desinfecterende handgel. Wij verzoeken u hiervan gebruik te maken. Uiteraard hebben wij in onze vestigingen strenge richtlijnen ten aanzien van hygiëne. Deze gelden nu, net als altijd. Onze medewerkers zijn zich hier zeer van bewust en nemen extra maatregelen. Met betrekking tot de betaling vragen wij u zoveel mogelijk met pin te betalen. Mocht u toch met contant geld betalen, leg het geld dan neer en pak eventueel wisselgeld zelf op om hand-op-hand contact te vermijden.

Tot slot

Gezien de huidige situatie gaan de leveringen en het inkopen in onze vestiging wellicht anders dan u van ons gewend bent. We vragen uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en voor onze medewerkers die alles in het werk stellen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wij danken u hartelijk voor uw medewerking.

Uiteraard houden wij u op de hoogte bij nieuwe ontwikkelingen. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Aquaservice wenst u heel veel sterkte in deze moeilijke en onzekere tijd.

Directie

Aquaservice / BootPlus.nl