Volg ons op Facebook

Verzending van uw bestelling

Verzending BootPlus
De bezorging van uw bestelling

Bestellingen welke door BootPlus.nl worden verzonden binnen Nederland worden maandag tot en met zaterdag bezorgd door de pakketdienst van PostNL of SelectVracht (DHL). Voor België worden bestelling ook van maandag tot en met zaterdag bezorgd door De Post.

Zodra uw bestelling wordt verzonden ontvangt u een status e-mail en dezelfde avond een e-mail van de vervoerder met een Track & Trace code. Als u op dit nummer klikt of dit nummer invult op de site van de vervoerder, kunt u zien waar uw pakket zich bevindt in het bezorgtraject. Uw zending wordt door ons met de grootst mogelijjk zorg in behandeling genomen en verstuurd. U kunt er dan ook vanuit gaan dat het pakket in juiste orde bij u aankomt. Controleer echt wel altijd het pakket voordat u het in ontvangst neemt. Bij bezorging van uw bestelling dient u te tekenen voor ontvangst.

Levertijden

De meeste artikelen hebben wij op voorraad en kunnen wij tussen 1-3 werkdagen aan u verzenden. De meeste producten worden binnen 48 uur na bestelling verzonden (Uitgezonderd bestelling in het weekend). Voor artikelen die niet direct op voorraad zijn, gelden andere levertijden. U kunt door op het 'envelopje' achter het niet op voorraad zijnde artikel te klikken uw e-mail adres achterlaten.  Zodra het artikel op voorraad komt krijgt u per e-mail hiervan bericht.

Vertraging

U kunt altijd de status van uw bestelling direct online bekijken onder 'Mijn account' op de horizontale menubalk - linksboven. Als uw bestelling de status ‘Uw bestelling is verzonden’ heeft maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet PostNL/DHL/BPOST in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Als u uw bestelling twee werkdagen nadat hij is verzonden nog niet heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij u vriendelijk uw ordernummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.

Nalevering

Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet direct leverbaar is, uiteraard doen wij ons uiterste best om niet direct leverbare artikelen toch zo snel mogelijk aan u te leveren. Mocht er een vertraging optreden dan ontvangt u van ons een e-mail.

Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?

De vervoerders leveren op een postbusadres geen pakketten af. U dient geen postbusadres te gebruiken maar een regulier adres. 

Kan ik een afleverafspraak maken voor de bezorging van mijn bestelling?

Het is helaas niet mogelijk om een afleverafspraak te maken voor de bezorging van een bestelling.

Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace code?

Het kan voorkomen dat u na het klikken op de Track & Trace code, de volgende melding te zien krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’.  Deze melding kan veroorzaakt worden doordat de vervoerder de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen. Wanneer dezelfde melding twee dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

Verzendkosten

De verzendkosten tot 30 kg. voor Nederland bedragen € 4,95. Voor België bedragen de verzendkosten tot 30 kg. € 8,95.

Verzending naar het buitenland

Het is bij BootPlus.nl ook mogelijk om te bestellen als u woonachtig bent in het buitenland. De termijn van verzending duurt gemiddeld wat langer dan levering in Nederland of België.